Adószám:
18049842-2-43
info@gyea.hu
Procter & Gamble és a Lidl közös programja
A Procter & Gamble és a Lidl közös jótékony célú programot indított, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. október végéig a Lidl magyarországi üzleteiben Procter & Gamble terméket vásárol, minden termék után 10 forinttal támogatja a Gyermekétkeztetési Alapítványt, és ezzel a rászoruló gyermekeket.
A Lidl Magyarország 2013. október 17. és december 15. közötti adománygyűjtő akciójának keretében, minden - a kampány logójával ellátott, és értékesített - Pilos márkanevű magyar tejtermék árából három forintot juttat el a Gyermekétkeztetési Alapítványnak.
Donáth László szerint a gyermeknek teremtettségénél fogva jussa van arra, hogy megkapja a kenyeret és a jó szót. A jó szó is kenyér értékű.
Mindaz, aki kenyeret tud keresni, kenyeret adni, az mindenkinek akit elér, adjon kenyeret, válogatás nélkül, és feltétel nélkül!
Gryllus Vilmos szerint, az éhező gyerekeken civil összefogással is lehet segíteni, ehhez áldozatkész emberek kellenek, akik támogatják azokat, akik rászorulnak.
Parti Nagy Lajos szerint, az, hogy Magyarországon gyerekek éheznek, a fennálló rendnek, és a fennálló kormánynak a felelőssége - mindig az éppen fennállóé.